Sunday 21 July 2013

Burger Al lAzaT? Lazat sangat ke??



Hye Asslamualaikum...

Haa, ni aku nak bgi tahu ni.. tempoh hari, time aku keboringan yang amat sangat, aku pun dok usya2 lah blog org... ko teka ape yang aku nampak?????

Aku nampak dorang dok la post psal burger al lazat dari abang burn ni haaa...
Aku pun ape lagi, serrbbbbbuuuuuuuuuuu

Tempoh hari, time cuti, aku pun g la kan tesco jap, dok beli susu tuk budak2 tu, then g la jap burger bakar kat abng burn kat sek7 shah alam.. aku gagahkan jugak diri pergi sorang2 okaih! sbb nak rase lazat mane al lzat ni. Dah la aku tunggu lame kau, aku sampai kul 5ptg, sbb aku tengok kat dalam website kul5 dah bukak, tup2 kat shah alam ni kul 6 baru bukak... maakkkkkk!! rentung aku duk dalam kereta ni, dah la cuaca panas gler, kne lak tunggu satu jam.. ciss...

Berkat kesabaran aku, menunggu dan meredah jam yang maha dasyat nauzubillah...
Aku dapat jgak.. yeaaayyy!! (poyoss kau)...

Time berbuka, aku pun makan la....
Makkk aaaiii.... sedap gler, terguling2 aku dibueknya sbb lazaattt sagt... sedappp uoollssss...
burger ni daging dia dari ayam percik, rase ayam bakar, xpun korang bayangkan sate bakar tu duk dalm burger.. nak mati rasenya sbb sedap sgt okaaiihhh....

Dan, kate pgarah burger bakar ni, burger ni gabungan percik moden dan sos timur tengah. Ade 3 citarase yang digabungkan iaitu melayu, arab,barat.. (kelassss uollassss). pasni, dok xyah nak kalut sngt nak pi mcd yang menyumbangkan dana ke yahudi.. Beh bik tlong orang melayu kita, lagi dapat pahala. Dorang ade gak kate, hasil keuntungan akan disumbangkan kepada anak yatim dan fakir miskin.. Beli sambil menderma. Bagus di bulan pose ni..

Burger bakar ni pun, hari tu aku tengok, dorang ade wat contest, korang pi bli burger bakaq al lazat ni, dah tu, tangkap gambo sehabis cantik, posingg mautt punya, pastu korang akan dapat cash duit raya... sape nak kasi uolass? lu pikir la sendiri!

LAst2, jngan lupa ok dapatkan burger al lazat ni, sbb dia selazat namanya... kelasss kau mariaa...
x rugi pun, sedaapp hingga menjilat ibu jari kaki gtu.. haha...

Untuk pengetahuan semua al lazat ni hanya ade di bulan pose saje, bulan lain xde... sorry ok..
Dah tu cepat2 serbu ok....

Nak taw lebih2 meh usha2 website dorang
http://www.abangburn.com/


k, chalo beteihh
BYE!

No comments :

Post a Comment